Değerli Program Katılımcıları,
Üniversite uygulamaları gereği, hibe ödemelerinin yapılabilmesi için ilgili ödeme belgelerinin üniversitemiz muhasebe birimine zamanında iletilmesi gerekmektedir. Her yıl olduğu gibi, bu yıl da muhasebe birimimiz yıl sonu kapanış işlemleri nedeniyle Aralık – Ocak döneminde yeni ödeme belgesi kabul edemeyecektir.
Bu nedenle, belirtilen dönemde hareketlilik öncesi veya sonrası hibe ödemelerinizin gerçekleştirilebilmesi için, hareketliliğinize ilişkin gerekli tüm belgeleri en kısa sürede ofis danışmanlarınıza iletmenizi önemle rica ederiz. Ödeme sürecinin başlatılabilmesi için belgelerinizin eksiksiz olması gerektiğini tekrar hatırlatırız.
11 Aralık 2025 tarihine kadar hareketlilik öncesi veya hareketlilik sonrası belgelerinizi tamamlamanız halinde, ilgili hibe ödeme süreci zamanında başlatılacaktır.
Bu tarihten sonra tamamlanan belgeler için ise muhasebe işlemlerinin Ocak ayı ortasında yeniden açılması beklenecek olup, ödemelerinizin Şubat ayı ortasına kadar sarkabileceğini bilgilerinize sunarız.
Dear Program Participants,
In accordance with university procedures, all necessary payment documents must be submitted to our university’s accounting office in order for grant payments to be processed. As in previous years, our accounting office will not accept new payment documents during the December–January period due to year-end closing procedures.
Therefore, to ensure that your pre- or post-mobility grant payments can be processed during this period, please make sure to submit all required documents related to your mobility to your office advisors as early as possible. We would like to remind you that payment procedures can only begin once all documents have been fully completed.
If you complete your pre- or post-mobility documents by 11 December 2025, we will be able to initiate your grant payment process on time.
Documents submitted after this date will need to wait until accounting operations resume in mid-January, and payments may therefore be delayed until mid-February.

